Sorry för dålig uppdatering idaag! <3

Dagen idag då.... vakna 20 över 6 och gick upp typ 5 i halv 6. Gjorde iordning mej, åt frukost o lite så... sen kom BellaJ hit och vi cyklade t skolan! :) <3
Var äcklig mat i skolan idag med! -.- (somvanligt!) haha <3
Men sen vid typ 12 så skulle vi ha våran sista lektion, idrott, men så blev det inte för våran lärare vart sjuk och hon hade inte fixat nån vikarie så dom som ville fick sluta. Så då drog jag, BellaJ och FeliciaT till ica och handla lite mat, köpte vanilj jogurt med mussli och typ lite vitchoklad, en hallonsoda, en vaniljmunk och en kexchoklad som jag åt medans vi väntade på Ellen eftersom att jag inte ätit nått i skolan, haha ^^ <3
sen gick vi tbx t skolan och vänta på Ellen en stund, för hon hade hälsa... och sen cykla vi upp till stallet, (( jag
ellen och bellaj )) .  Jag red Oden, d gick jätte bra, fast han vah allt lite pigg! haha :D <3 Ellen hade Enwoy <3
Sen gick jag upp till stallet och borstade Mio lite, han var JÄTTE lerig! haha ^^ <3
Sen varte t att cykla hem och möta mamma och Zimbisen på vägen :)) <3
Och ah... nu sitter man här och ska plugga sexualkunskap snart :d <3

Hallonsoda :)) <3

 gott! haha ;) <3

Tog lite coola bilder i glasflaskan, haha ^^ :D <3





 Ellens loka, haha ^^ <3


Pusspuss!<3



Kommentarer
Postat av: Fröken Fromhell

Svar: Tack snälla!

2011-03-24 @ 09:02:35
URL: http://raaw.blogg.se/
Postat av: Bellaa

hahaha det va kuul! :D

fast, jannice va inte sjuk (;

hon va lediiig ;)

<3

2011-03-25 @ 09:06:16
URL: http://biea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0