sorry :/ <3

Sorry för dålig uppdatering igår, men kunde verkligen inte blogga!!! <3
Gårdagen: Ahh, d går en jävla bitch i min skola som ah... jah, hon e f*n störd, så jah sa t henne att jag inte ville vara kompis med henne mer och så typ hände d en massa saker... och fy f*n vad arg jag var, vart as nära att jag slog henne! hade d inte vart folk där, då hade jag gjort d! haha, joaw, gör man så jag blir j*vligt arg, då smäller d!!! xD <3
Ajah, jag fick iaf gå en promenad sen för att luhgna ner mig, gick bort t gräfsnes och på vägen hem pratade jag med Samuel för att lugna ner mig, hmm... vi pratade i 1 timma, snacka om att han slösa på pengar :O Men han e juh i fjällen, så kan juh inte prata på annat sätt, dom har juh inte öns internet där lix ;O xD <3




PussPuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0