OnePiece! <3

Sitter i min onepiece och pratar med Samuel.... <3
Funderar på om jag ska ta och plugga lite, haha, sa t mamma att jag gjort d, men d har jag inte xD <3
Nu ska jag typ prata ännu mer med Samuel... haha xd neh men, annars ska jag vell smsa ofc! Och senså ska jag vell gå ut med hunden igen, min lilla älskling! <3
Och Bella snodde min mobil idag, inte kul! :( Så typ skrev hon en massa saker t massa folk, damp, haha ^^ <3
Ajah, d vah juh inte så farligt d hon skrev iaf ;) haha!<3
och en annan sak, vänskap kommer och går... haha ^^ <3
Jah, jag sa t dig att jag inte vill vara vänn med dig längre bara helt plörtsligt, men asså du känns falsk om jag ska vara ärlig, och vi får vell ta och prata om d nån gång så du vet vad det är som du har gjort fel. Alla vill att jag ska bli vänn med dig igen, men asså vet inte om jag vill d... <3
Vi var j*vligt ''tajta'' vänner, man asså omg! <3
Ajah, så ligger d till så du fattar, du vet vem du är! <3

Haha, Tjabo pratar en massa just nu!! haha ^^ <3

ÄlskadeHäst!<3




PussHej!<3

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg ^^

2011-03-21 @ 18:39:22
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0