Städat :O

Haha, har precis städat rummet, inte kul, haha, jag hatar att städa men man måste juh ? xd
Skulle följt med Bella upp till stallet idag och träffa hästarna o kolla när hon red oså, men Carina (ridläraren) vah sjuk idag så hon och Rebeca kanske ska rida i gruppen innan mig imån ist, får värkligen hoppas att Carina e frisk då !!! För d har juh vart juluppehåll nu och jag saknar hästarna jätte mycke !!! (L)
Fast jag vet inte vem jag vill ha imån, vill typ ha Frosti, Oden, Sune eller Queen :)) (LLL)
Längtar !!! (L) Tagga asså :))) (L)



Söööta Enwoy, kanske ska rida han imån ? hehe ^^ (LLL) 



Kram!!! <3 




//AamandiZzz ! (LLL)

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv tack dsm<3

haft en bra dag?

2011-01-04 @ 19:10:15
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0