Godmorgon då :)) (L)

Vaknade, hmm, 10 idag. Har precis byttom, ska snart äta frukost och gå ut med hunden *gillagilla* :)) (L)
Kunde f*n inte somna igår heller, gick o la mig 2, och somnade halv 4, wtf :O (L) 
Bella & Rebecka ska rida i min grupp idag, kul :))) (L) 
Bella vill ha Enwoy och Rebecka oden, och d vah juh as längesen jag red minlillasötnos Frosti, och samma med Queen, så någon av dom blire t att rida antagligen då, :)) (L) 
Om inte Carina vill att jag ska rida Oden asså (LL) 
Nu ska jag göra iordning mig, så jag kan gå ut med min hundvalp *GILLAGILLAGILLA* :)) (LLL)


Jag bah älskar denna bilden (AA' (LLL)
Söötis Frosti på bilden :)))) (LLL)



Puss, hoppas alla får en bra dag !!! :))) (LLL)





//AamandiZzz ! (LL)   

Kommentarer
Postat av: simone

haha så söt :D

2011-01-05 @ 11:32:06
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0